Zabawa w czekanie czyli właściwy czas

     Ilu z nas czeka aby zacząć coś robić, coś zmienić? Czekamy na właściwy czas, który jest właśnie teraz. Czekasz aż poczujesz się lepiej, aż będzie lepsza pogoda, aż się zregenerujesz, aż dzieci dorosną, aż mąż będzie częściej w domu i jeszcze wiele, wiele innych powodów. Prawda jest taka, że idealny , właściwy czas nie istnieje. Zawsze pojawiają się jakieś nieprzewidywane sytuacje lub niesprzyjające okoliczności. To my musimy podjąć decyzje i zacząć coś robić, i wytrwać właśnie pomimo okoliczności.
    Nie dowiesz się co możesz zyskać jeśli nie zaczniesz tego robić i nie wytrwasz jakiś czas. Nie dowiesz się czy coś Ci pomaga jeśli nie zaczniesz tego robić i nie wytrwasz. Nie dowiesz się czy coś lubisz czy czujesz się dzięki temu fajnie, dobrze jesli nie zaczniesz tego robisz i nie wytrwasz. 
    Mówi się, że duch leniwszy jest niż ciało. Ja uważam, że to umysł jest leniwy i przywiązany do przyjemności i natychmiastowych efektów. A to nie tak. Jeśli jest choroba, potrzeba czasu i zaangażowania aby się wyleczyć. Jeśli chcesz efektów potrzeba czasu , zaangażowania i wytrwałości, której zawsze jest czasami więcej a czasami mniej. Jeśli chcesz znależć wymówki lub usprawiedliwienia - to je znajdziesz. To tylko Twoja decyzja, resztę już masz.


Zapraszam do samodzielnego ćwiczenia w domu : Joga ćwicz w domu - kurs od podstaw

A tak to było dzisiaj u mnie. Oj nie chciało mi się, nie chciało. Słoneczko tak pięknie świeciło. Chciało się tylko kawki, leżeć i patrzeć, tym bardziej, że ostatnie dni i tygodnie były pełne wyzwań. Rozłożyłam matę i ćwiczyłam. W głowie chaos i dużo myśli, ale ciało chciało. No więc tym sposobem zrobiłam całą pierwszą serię. Spokój pojawił się dzisiaj późno, właściwie dopiero po połowie pozycji siedzących. Wtedy też wszystko zaczęło iść łatwiej. Ale mam już dość bycia uzależnioną od warunków zewnetrznych, pogody  i innych. Do dzieła. Zamiast narzekać wolę doceniać. Dobrego dnia

Komentarze