Kondycja jest? Prawie 馃ぃ

    Kochani ruch to zdrowie ka偶dy to wie. Dzisiaj posz艂am na marszo biegi i spotka艂am s膮siadk臋:

- Ty to prowadzisz zdrowy tryb 偶ycia. Joginka i jeszcze biegasz. Mi si臋 nie chce.- z t臋sknot膮

   Kochani MNIE TE呕 SI臉 NIE CHCE. Nie nie biegam regularnie. Nie, nie mam 偶adnych cel贸w. Nie nie biegam 偶eby schudn膮膰 . Czy biegam dla zdrowia? Chwila zastanowienia wi臋c nie wiem. Prawd膮 jest, 偶e energia lubi by膰 w ruchu. Czy to nasza energia 偶yciowa czy w ciele. Pobieg艂am bo by艂a pi臋kna pogoda. Pod wp艂ywem chwili, impulsu. W艂a艣nie piek艂am halibuta 偶e szpinakiem, pesto i mozzarell膮 i my艣l臋 sobie: pobiegn臋. E nie, jestem g艂odna. Ale halo kto to m贸wi? Moja 艣wiadomo艣膰 nie przed艂o偶y艂a by rado艣ci z chwili z ruchu z natury dla jedzenia. Ono na mnie poczeka , albo i nie. Pobieg艂am. Jak nie mog艂am maszerowa艂am. Okaza艂o si臋 偶e mog臋 wi臋cej ni偶 my艣l臋. Przesta艂am s艂ucha膰 g艂owy z jej pomys艂ami : nie dasz rady, we藕 accard, padniesz, b臋dzie ci臋 bola艂o. No i co? Nie pad艂am, by艂o cuuudnie i pi臋knie. Serce ro艣nie.

    Kochani!!! Nie wa偶ne ile macie lat i jak膮 sprawno艣膰. Ruszajcie si臋. Na 艣wie偶ym powietrzu. Cia艂o Wam podziekuje, umys艂 ? Pieprzy膰,  przesta膰 s艂ucha膰. A rado艣膰 z chwili pozostanie.

Otwieramy si臋 na 偶ycie i ludzi. Pe艂n膮 piersi膮.

Ps. Tak, boli. No i co? Kiedy艣 przestanie.

Komentarze

  1. Oj boli i o bardzo, kiedy艣 przestanie ale kiedy? Oby kiedy艣 by艂o szybciej

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz