Odzyskać swoje Ziemskie Królestwo

     Dzieje się w przestrzeni oj dzieje. Wczoraj nów księżyca, dzisiaj i 11.08 szczyty zaburzeń pola geomagnetycznego a więc emocje, emocje, emocje na wodzy.
     Wydarzajace się sytuacje i czynniki zewnętrzne pokażą sedno zniewolenia duszy czyli gdzie i komu oddaliśmy  naszą duchową i życiową przestrzeń na ziemi.
    Pamiętając, że wszystko jest względne ściągnijmy emocje i wybuchy. Czas zakończyć punkt świadomości jestem ofiarą i oddawanie mocy innym. Wsłuchaj się w przestrzeń serca i jego mądrość i zobacz z szerszej perspektywy czy to twoje energie? Czy to twoje programy i schematy zachowań?
   Afera. Nie daję się wciągnąć.  Chwila zastanowienia i poczucia sytuacji. M0je to czy nie. Uspokajam się oczywiście skupiając się na sercu nie głowie i widzę szerszą perspektywę mojego trudnego zdarzenia. Perspektywę mojego indywidualnego życia, Perspektywę pokoleniom i społeczno - kulturową.  A więc oczyszczenie schematu na płaszczyźnie świadomości zbiorowej. Fajnie.
    Bo ja już dłużej nie walczę, już się nie wysilam  i już nie próbuję zrozumieć. Decyduję co jest moje i tylko to jest moje a gęstym, lepkim, obcym energiom  (= schematom, działaniom i sytuacjami) dziękuję.

Ps. Popatrzcie jak artystka e mnie się rozwija  napewno już efekcie jaka była kolejność wzorów  😁.


Komentarze