Falstart czyli kończenie zanim spróbowało się na prawdę

     Usłyszałam ostatnio bardzo mądre zdanie od wspaniałej kobiety: Wydaje mi się, że popełniasz ten sam błąd co większość ludzi. Kończysz zanim spróbujesz naprawdę.
     Jeśli popatrzę na te sentencje poprzez pryzmat jogi, którą praktykuję od 14 lat i mój rozwój osobisty, jesli popatrze na moją rodzine i relacje w niej panujące, to wow , staje się to zrozumiałe. Duże zmiany zaszły w każdej z tych i innych dziedzin na przestrzeni tych chociażby 14 lat. Jestem całkowicie innym człowiekiem, moje życie jest całkiem inne i co kilka miesięcy lub co roku leżymy z mężem na bujanych fotelach i podsumowujemy jednym zdaniem. Jest coraz lepiej. 
     To nie oznacza, że omijają nas  pewne sytuacje lub wyzwania. Ale one dzieją się inaczej, bo my jesteśmy inni. Zmieniliśmy nastawienie i wszystko się zminiło. A więc nie poddawaj się  w połowie drogi lub tuż przed jej końcem. Ponoć najtrudniej jest na poczatku i tuż przed osiagnięciem celu. I to prawda. Pozwólmy sobie na swoją zmienność, bipolarność czy jak kolwiek chcecie to nazwać. Masz gorszy dzień czy okres w życiu? On sie kiedyś skończy, ale Ty wytrwaj do końca, upadasz i podnosisz się. Ile razy tak można? Tyle ile trzeba, aż kiedyś nie będziesz upadać a co najwyżej się potykać. 
Wychodzsi słoneczko :), prawdziwy marzec i najprawdziwsza wiosna :)


Komentarze