PRZERWA BYŁA i dostało mi się .....

   Jestem Kochani, jestem i żyję. W ostatnim tygodniu dostało mi się od  Was, że nie piszę, że nie aktualne informacje itd. No cóż.... działo się w eterze i mnie też to dotyczyło. Uwalnianie w przestrzeni w postaci burz geo magnetycznych było odczuwalne na poziomie nieświadomym w postaci złego samopoczucia, emocjonalności, wręcz szaleństwa i płaczliwości. Widoczne gołym okiem w postaci wichur, uciskających Ziemię i przytłaczających nas gęstych chmur. Dużo się działo a nie jest to koniec, bo....... końca nie ma. Czujemy potrzebę zmian jak chociażby wyrzucenia zbędnych , starych przedmiotów, odświeżenia mieszkania i siebie. Pewne sytuacje , zdarzenia czy zachowania przestają nam odpowiadać. Tradycyjnie najpierw widzimy je u innych, ale istota świadoma wie, że zachowania innych ludzi są lustrem nas samych, tyle że zepchniętych głęboko w ciało, zamiecione w podświadomość. Nie mam, nie mam. No nic z tego. Tak to nie działa.  Podobne przyciąga podobne.
   Co przerabialiśmy ? W dalszym ciągu poczucie własnej wartości i kształtowanie jej poprzez pieniądz, program służalczości w stosunku do innych, określanie własnych potrzeb i umiejętność komunikowania jej i zapokajania. Doświadczamy zmian w relacjach i związkach na rzecz partnerstwa, które nie wymaga definicji ale wymaga doświadczenia na sobie i swoich relacjach ze samą sobą, z partnerem, z dziećmi, z otoczeniem i ze światem. I nie ma w tym nic złego, a Ty nie zwariowałaś. Skala emocjonalności i umiejętność panowania nad nią zmienia się wraz n naszym rozwojem, z poszerzaniem naszej świadomości. Na plus, oczywiście :) .
     Co teraz? Teraz potrzebujemy synchronizacji doświadczeń, ciała i duszy. Wyraźnie czuję, że moje ciało oczyszcza się. Poranna sztywność szczególnie odczuwalna w dłoniach i palcach, jakieś wypryski na twarzy itd. Czuję potrzebę lżejszego jedzenia, ćwiczeń, ruchu, więcej wody, mniej mięsa i kawy. No to do dzieła.
     Poprzez codzienne doświadczennia poznajemy siebie i to jest cel życia na Ziemi. Uwalniamy stare, otwieramy się na nowe i ponownie zakochujemy się w sobie.

Zapraszam na sesje indywidualne, ćwiczenia, masaże i warsztaty uwalniające nas z ograniczeń, oczyszczające i synchronizujące. Dobrego dnia.



Komentarze